מציאת הייעוד האישי בחיים

העולם נע קדימה על סמך 5 עובדות חיים, כאשר הבולטת שבהם היא זו הגורסת כי רוב האנשים אינם מרוצים מחייהם הנוכחיים. וזה כלל לא מפתיע. רובנו גם בגיל מאוחר עדיין "מחפשים את עצמנו", תוהים מהי הדרך בה עלינו ללכת והאם אנחנו נמצאים במקום שנכון לנו מכל הבחינות. אנו מנסים לקלף מעצמנו את התשובות בשלל דרכים, אך לפעמים נדמה שרק אנחנו נוטים להסתבך ושאחרים סביבנו כבר מצאו את מבוקשם האמיתי – את הייעוד של חייהם.

למה בכלל אנחנו צריכים ייעוד?

ללא אור בקצה המנהרה, קשה לנו לחוש משמעותיים, מה שעלול לדרדר אותנו אל תהומות נפשיים בלתי רצויים. מהות החיים שלנו תמיד הייתה טמונה בנו וניתן לגלות אותה באמצעות שאלות שאנו שואלים בעצמנו, או מסמיכים אנשי מקצוע לשאול עבורנו. יש הניגשים לשיחה עם יועץ תעסוקתי, אחרים הנעזרים בשירותי מרפאה רוחנית וכאלו שיעדיפו שיחה אישית מול פסיכולוג. לפניכם רשימת שאלות שהתשובה האישית עליהן, תסייע לכם להבין מהו הייעוד המדויק, הדרך, המהות של חייכם:

שאלות אישיות למציאת הייעוד:

  • מה אני אוהב/ת לעשות? חשבו על הדברים שאתם לא זקוקים למוטיבציה כדי לבצע, דברים שמניעים אתכם מעצם היותם, שאתם שמחים על כל רגע שאתם עוסקים בהם.
  • אם כסף לא היה קיים, במה הייתי בוחר/ת לעבוד? נסו לחשוב על משהו שפעם חלמתם לעסוק בו, אך ויתרתם מפאת השכר וחוסר הרווח האפשרי (וזכרו שהיום ניתן להפוך כל מקצוע להצלחה מקורית ומסחררת).
  • מה תמיד רציתי ללמוד? בחרו נושא אחד, כל נושא שהייתם רוצים לדעת וללמוד. לכל אחד מאתנו יש לפחות אחד כזה והוא לאו דווקא משהו שלמדתם בבית הספר.
  • על מה אני הכי אוהב/ת לשוחח? אתם יכולים לדבר על זה שעות, להתלהב, להתמצא בנושא ולהרגיש ממש טוב בכל פעם שהנושא הזה עולה.
  • מה אני מתחרט/ת שמעולם לא עשיתי? לפעמים קל יותר לחשוב על דבר מה שלא הספקנו או ויתרנו עליו מסיבה מסוימת. אם הייתה לכם האפשרות, האם הייתם עושים אותו כיום?
זקוקים לכתובת מקצועית ואמינה שניתן לסמוך עליה? כזו שתוכל לסייע לכם בהתמודדות עם בעיות פיזיות או כאלו הקשורות אל הנפש? מחפשים דרכי טיפול אלטרנטיביות? נורית, מ"אור לנשמה", היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. נורית, הילרית המתמחה בטיפול הוליסטי נשמתי, תשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בכל עניין.
 

עוד בבלוג:

 

074-769-15-13

netberg@walla.com

053-623-94-51

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
mobile, mobile, phone, handheld
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin


מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?
אשמח לעמוד לשירותכם:

074-769-15-13

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin

מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?

אשמח לעמוד לשירותכם: