טיפולים להפגת כאב נפשי

כמעט כל אדם, בשלב מסויים של חייו יחווה כאב נפשי. כאב נפשי הוא כאב קצת מורכב מכיוון שקשה מאוד לפרשן אותו והוא מאוד סובייקטיבי. למעשה כאב נפשי הוא כאב שמלווה ברגש שלילי, קשה וכואב ובדרך כלל אין לנו שליטה עליו. לעתים קרובות הוא עלול להופיע ללא התראה מוקדמת, וקשה לנו להצביע על הטריגר להופעתו, לעתים הוא בא בעקבות אירוע מסויים בחיינו. טיפולים להפגת כאב נפשי הם טיפולים מאוד נפוצים בעידן המודרני, בו האנשים כבר מבינים כי אין סיבה לחוות סבל רב כאשר ניתן לקבל עזרה ולהקל על עצמנו. טיפולים להפגת כאב נפשי ניתן על ידי הילרים בדרך כלל, או מרפאים רוחניים.

נורית היא הילרית, מרפאה רוחנית ומטפלת הוליסטית נשמתית. אור לנשמה הוא בית עסק המנוהל על ידי נורית בהצלחה רבה. נורית למדה והתמחתה באין ספור קורסים והשתלמויות בהתפתחות הרוח, ריפוי הנשמה ורפואה מהקבלה. נורית עושה בהצלחה רבה טיפולים להפגת כאב נפשי, טיפולים להפגת כאב פיזי, ייעוץ אישי בקלפי טארוט, והיא יודעת לרפא את הנפש. כל הטיפולים מניבים פרי ומסייעים למטופלים לעבור תקופות לא פשוטות בחייהם ביתר קלות.
 
​אנשים שבאים לרפא את הנפש מקבלים הרבה אהבה כיוון שנורית מאמינה באהבה ככוח הגדול ביותר בעולם לריפוי מכל סוג. תוך טיפולים להפגת כאב נפשי, טיפולים להפגת כאב פיזי, נורית מעבירה המון אנרגיה, חום, מגע וידע רוחני. 

באור לנשמה ניתן לקבל ייעוץ אישי בקלפי טארוט אותו נורית מעניקה למטופלים שלה בהרבה אהבה, וגם שימוש בקריסטלים לריפוי והעצמה אשר נטענים ומטוהרים כל יום. הטיפולים שנורית מעניקה למטופליה עוזרים מאוד להפגת דכאון, תחושת ייאוש, כאב פיזי וכאב נפשי, שכול וגם עוזרים מאוד לפתיחת חסימות, למזל, לברכות ולשפע. הילינג היא שיטת טיפול אנרגטית בה ההילר או המטפל יודע לתעל את אנרגיית הריפוי לטובת המטופל.

ישנן שיטות רבות לטיפולי הילינג, חלקן על ידי מגע וחלקן כלל לא מגע. ההילרים הם אנשים שניחנו ביכולות טיפול מיוחדות על ידי אנרגיה. טיפול הילינג הוא טיפול לטיהור אנרגטי שמתבצע באמצעים שונים וישנם כמה טיפולי הילינג שונים כמו טיפול בעזרת הידיים או הילינג רוחני אנרגטי. לאחר שנים רבות של נסיון בתחום, נורית יודעת להתאים לכל מטופל את הטיפול המדוייק בשבילו.

מאמרים נוספים:

 

074-769-15-13

netberg@walla.com

053-623-94-51

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
mobile, mobile, phone, handheld
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin


מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?
אשמח לעמוד לשירותכם:

074-769-15-13

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin

מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?

אשמח לעמוד לשירותכם: