מנקים, מרפאים ומשפרי חיים: עולמם המופלא של הקריסטלים

מאז ומעולם הכיר האדם בכוחות הריפוי של הטבע. בהודו שלפני הספירה למשל, האמינו כי השלמה ושלווה אמיתית יגיעו אך ורק ממדיטציות קבוצתיות שמתבצעות בעומק היער ובתרבות הסמוראים היפנית המפוארת, נהגו לייחס למים זורמים את ההתעלות האנרגטית של הנפש לפני הכניסה לקרב.

ככל שהלך והתקדם העולם מבחינת מציאת מרפא לכאבים, למצוקות ולבעיות באורך החיים המשתנה, כך הלך וגדל גם החיבור אל תורת אבני החן – הקריסטלים.

הקריסטלים נחצבים מגבישים טבעיים מיוחדים ומופלאים המצויים בטבע ובמקומות שונים בעולם ונחשבים לבעלי כוחות ריפוי בקריסטלים, איזון הגוף-נפש וכקמעות סגוליים למזל, הצלחה, פריון, הגשמה ועוד. אנשים רבים עונדים אותם כשרשרת, שמים אותם בתיק או מניחים אותם באחד מחדרי הבית, בהתאם לצורך האישי. אבנים אלו מגיעות בשלל צבעים, מרקמים וצורות, כאשר לכל אחת מהן סגולות מיוחדות רק לה.
 

כיצד לבחור את הקריסטל המתאים לי?

אם אתם חווים מצוקה, כאב או קושי מסוים, תוכלו לפנות אל מטפלת על ידי קריסטלים – הילרית (או הילר, כמובן) המעניקה טיפול באמצעות האבן או האבנים שמתאימים לחוסר האיזון המלווה אתכם. אך אם אתם מעוניינים לרכוש את אחד הקריסטלים כקמע ואינכם בטוחים במה כדאי לבחור, בצעו את הטכניקה הבאה: גשו לחנות למוצרים רוחניים כמו קטורות וקמעות, שוק או מקום שבו נמכרים סוגי קריסטלים רבים והשתהו לרגע מול המבחר.
הרימו את האבן הראשונה שמבטכם נוחת עליה, מבלי להסס או לחשוב פעמיים. הבטיחו לעצמכם שלא תתחרטו מרגע יצירת המבט עם אבן זו והיא תלווה אתכם מכאן והלאה. לרוב בוודאי תופתעו לדעת כי היא מתאימה במדויק למה שאתם זקוקים לו ובאופן בלתי מפתיע, היא בדיוק אותה האבן שהייתה משמשת אתכם אם הייתם ניגשים כעת לבצע טיפול הילינג קריסטלי.

קריסטלים מפורסמים ולמה הם משמשים:

טופז זהב – נועדה לטיפול והגנה מפני פחדים.

קוורץ – מחברת בין הגוף לנשמה, מטהרת ומחברת לכוחות הפנימיים.

המטייט – מעניקה יציבות, מונעת נדודי שינה.

טורקיז – מגנה מעין הרע, תורמת לתפקוד הריאות.

אמרלד – מסייעת לניקוי גוף רגשי ומחזקת נפשית.

רוצים לגלות מקרוב את כוחם של הקריסטלים, שיוכלו לסייע לכם בבעיות שונות? נורית, מ"אור לנשמה", היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. נורית, הילרית המתמחה בטיפול הוליסטי נשמתי, מציעה לכם בין היתר גם שיטת טיפול ייחודית, המתבססת על קריסטלים מסוגים שונים.
 

עוד בבלוג:

 

074-769-15-13

netberg@walla.com

053-623-94-51

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
mobile, mobile, phone, handheld
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin


מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?
אשמח לעמוד לשירותכם:

074-769-15-13

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin

מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?

אשמח לעמוד לשירותכם: