לרשותכם טיפול מקצועי לנפש ולגוף
גם בשיחת טלפון!

074-769-15-13

תחומי הטיפול: ריפוי אנרגטי (הילינג) | הדרכה רוחנית | ייעוץ נומרולוגי | פתיחה בקלאפי טארוט
לרשותכם טיפול מקצועי  גם בשיחת טלפון!

תהליך טיפול אנרגטי

טיפול אנרגטי הוא גישה הוליסטית המתמקדת באיזון ושיפור האנרגיה הפנימית של הגוף והנפש. תהליך טיפול אנרגטי יכול להתבצע אך ורק על ידי מטפלת מקצועית, המשתמשת בטכניקות שונות להכוונה ושיפור זרימת האנרגיה. במאמר זה אבחן את מהותו של תהליך זה, אסביר כיצד הוא מתבצע ואיך להתכונן לטיפול ואבהיר היכן הכי כדאי ומומלץ לעבור אותו.

 

מהו טיפול אנרגטי ואיך הוא פועל?

 

טיפול אנרגטי, הנקרא גם הילינג הוא שיטת ריפוי המתמקדת בשדה האנרגטי של הגוף, אשר נקרא גם 'הילה'. המטפלת בטיפול, הנקראת גם הילרית, זה מאמינה כי חסימות או חוסר איזון באנרגיה יכולים לגרום לבעיות פיזיות ונפשיות. באמצעות תהליך טיפול אנרגטי, המטפלת מנסה לאזן את האנרגיה של המטופלת ולהחזיר אותה לזרימה תקינה. במהלך הטיפול המטפלת משתמשת במגע קל שהיא מעבירה מעל גוף המטופלת,  כדי לחוש היכן יש חוסר אנרגיה או עודף אנרגיה בגופה ולשפר את זרימת האנרגיה בגוף.

 

הילינג הוא תהליך טיפול אנרגטי המתמקד בריפוי פיזי ורגשי. מטרת הטיפול היא לאזן את הזרימה הנורמלית של האנרגיה בגוף, שייתכן ונתקעה או נחלשה בעקבות לחצים ונסיבות חיים שונות. המטפלת מעבירה אנרגיה של אהבה ושל חיים מכפות ידיה אל גופה של המטופלת - שמתרכזת באותו הזמן ביעדיה, ובתוצאות שהיא מבקשת לקבל באמצעות הטיפול. 

 

ניתן לבצע את התהליך גם באמצעות מחשבות וכוונות אותן מפעילה המטפלת, ועל כן כדאי לדעת שאפשר לטפל ולשלוח הילינג גם מרחוק - ללא נוכחות פיזית של המטופלת. 

 

הכנה לטיפול אנרגטי: מה חשוב לדעת לפני התחלת התהליך

 

לפני תחילתו של תהליך טיפול אנרגטי, חשוב שתכיני את עצמך מנטלית ופיזית. התכונני לרגע של שקט ונינוחות, והקפידי להגיע לטיפול במצב רוח רגוע ופתוח. חשוב לשתות מים לפני ואחרי הטיפול כדי לעזור לגוף לשחרר רעלים ולשפר את זרימת האנרגיה. במהלך הטיפול, השתדלי להיות פתוחה לריפוי ולהקשיב לגוף שלך. התהליך עשוי לכלול תחושות שונות כמו חמימות, זרמים קלים או אפילו רגשות עזים שעולים - כל אלה הם חלק מהתהליך הטבעי של שחרור ואיזון האנרגיה.

 

קליניקת אור לנשמה: לעבור תהליך טיפול אנרגטי מחזק ומעצים

 

תהליך טיפול אנרגטי הוא דרך מעולה לשפר את הבריאות והאיזון הכללי של הגוף והנפש. אני נורית - הילרית, מרפאה רוחנית ומטפלת הוליסטית רוחנית, ואני מזמינה אותך אל הקליניקה שלי "אור לנשמה" לעבור טיפול אנרגטי מחזק ומעצים - שיחשוף את מנגנוני ההגנה הקיימות בנפשך ואת השכבות שחוסמות אותך מלקבל שמחה ושפע - וידאג לשחרר אותן, כדי שתוכלי להיות מאושרת באמת.

מאמרים נוספים:

 

074-769-15-13

netberg@walla.com

053-623-94-51

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
mobile, mobile, phone, handheld
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin


מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?
אשמח לעמוד לשירותכם:

074-769-15-13

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin

מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?

אשמח לעמוד לשירותכם: