לרשותכם טיפול מקצועי לנפש ולגוף
גם בשיחת טלפון!

074-769-15-13

תחומי הטיפול: ריפוי אנרגטי (הילינג) | הדרכה רוחנית | ייעוץ נומרולוגי | פתיחה בקלאפי טארוט
לרשותכם טיפול מקצועי  גם בשיחת טלפון!

טיפול בהתקף חרדה

מהי חרדה ואיך מטפלים בה בצורה הוליסטית?

חרדה היא פחד מהעתיד לבוא ובמקרים רבים היא באה לידי ביטוי כאשר הפחד אינו מותאם למציאות. הפרעות של חרדה הן נפוצות בטווח גילאים רחב ונחשבות לתגובת חירום של הגוף ממצבים של סכנה, גם כאשר אין סכנה ממשית והפחד מהעתיד אינו רלוונטי למצב הקיים. אבל מה קורה כאשר החרדה מופיעה כאשר אין סכנה מוחשית? מצבים של חרדה יכולים להביא לתגובות פיזיולוגיות או נפשיות וברמת עוצמה משתנה ובסופו של דבר להתקפים הבאים לידי ביטוי באופן פיזי ורגשי. טיפול בהתקף חרדה בשיטה ההוליסטית מתמקד בטיפול טבעי ובהקניית כלים מקצועיים לטיפול וריפוי עצמי.

מה החשיבות של טיפול בחרדות?

כפי שציינו, חרדה היא תופעה נפוצה והיא יכולה להופיע במגוון צורות פיזיות ורגשיות. כאשר מופיעים התקפי חרדה הפוגעים בתפקוד היום יומי שלכם, חשוב לא להזניח את המצב ולפנות לטיפול. טיפול בחרדות באופן הוליסטי יאפשר לכם לשפר את איכות החיים ואת התפקוד שלכם במצבים של לחץ ובמצבים בהם אתם מרגישים שהתקף חרדה עומד להגיע. המטרה בטיפול היא להביא לאיזון אנרגטי בגוף באמצעות ניקוי של פחדים וכעסים. בדרך זו ניתן להגיע לריפוי אנרגטי ולהפחית את התקפי החרדה. ההתמקדות היא ב-4 היבטים עיקריים - היבט רוחני, היבט רגשי, היבט מנטלי והיבט פיזי של הגוף.

 

טיפול באנרגיה להפחתת התקפי חרדה

בכל אדם קיימות אנרגיות וכאשר האנרגיה בגוף פוחתת מסיבות שונות, קשה לאדם לתפקד. התפקוד יכול להיפגע בכל תחום בחיים, כגון זוגיות, קשרים עם חברים קרובים, קשרים עם בני המשפחה ועבודה. איזון אנרגטי הוא חלק מתהליך טיפול בהתקף חרדה והוא מאפשר לכם להגיע להקלה נפשית. ההקלה הנפשית מפחיתה את הפחדים, החרדות והכעסים היכולים להצטבר בגוף ובנפש ולפגוע בתפקוד היום יומי שלכם. בקליניקה "אור לנשמה" יש דגש רב על הענקת כלים מקצועיים לכל מטופל לטיפול עצמי. כלומר, כל מטופל מקבל כלים טיפוליים לריפוי עצמי שהוא יוכל להשתמש בהם בעתיד בכדי להפחית חרדות ופחדים ובדרך זו גם התקפי חרדה.

איך קובעים טיפול בהתקף חרדה?

אם קיבלתם החלטה לעשות טיפול בהתקף חרדה יש לכם כתובת מקצועית - קליניקה "אור לנשמה". בקליניקה תוכלו לקבל טיפול מותאם אישית לבעיות של חרדה ופחדים עם ההילרית נורית שתבנה עבורכם תוכנית טיפולית ייעודית להתמודדות עם הפרעות חרדה והתקפי חרדה.

מאמרים נוספים:

 

074-769-15-13

netberg@walla.com

053-623-94-51

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
mobile, mobile, phone, handheld
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin


מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?
אשמח לעמוד לשירותכם:

074-769-15-13

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin

מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?

אשמח לעמוד לשירותכם: