לרשותכם טיפול מקצועי לנפש ולגוף
גם בשיחת טלפון!

074-769-15-13

תחומי הטיפול: ריפוי אנרגטי (הילינג) | הדרכה רוחנית | ייעוץ נומרולוגי | פתיחה בקלאפי טארוט
לרשותכם טיפול מקצועי  גם בשיחת טלפון!

ייעוץ נומרולוגי בכפר סבא

גרים בכפר סבא? מחפשים ייעוץ לקבלת החלטות בחיים?

אם אתם נמצאים בנקודה מסויימת בחיים שלכם בה אתם לא מצליחים לקחת החלטות שיקדמו את הצרכים והרצונות שלכם, יש לכם אפשרות לפנות לייעוץ בתחום הנומרולוגיה. הנומרולוגיה הינה תורה המבוססת על אותיות ומספרים כאשר לכל מספר ולכל אות יש משמעות מיוחדת וייחודית לכל אחד. פיענוח מקצועי של אותן אותיות ואותם מספרים יאפשר לכם לקבל תובנות לגבי החלטות חשובות בחיים ולהבין טוב יותר לאן העתיד שלכם מכוון אתכם. אם אתם מחפשים ייעוץ נומרולוגי בכפר סבא והסביבה, מומלץ לכם לפנות לקליניקה המתמחה בתחום הייעוץ הנומרולוגי ויכולה לספק לכם את תמונת המצב שלכם בצורה השלמה ביותר.

איך מתבצע הייעוץ הנומרולוגי?

הייעוץ הנומרולוגי מבוסס כאמור על מספרים ואותיות והייעוץ מתנהל באמצעות השימוש במספרים ואותיות הרלוונטיים ביותר לחיים שלכם. בדרך כלל נהוג להשתמש במספרים של תאריך הלידה שלכם ובאותיות של שמכם המלא. במקרים מסויימים ישתמשו גם בשם משפחה הקודם שלכם במידה ושיניתם אותו לפני החתונה. הנומרולוגית תבצע ניתוח מעמיק עם המספרים שלכם והאותיות שלכם בכדי להגיע להיבטים שונים הקשורים לחיי היום יום המלווים אתכם. הכלים של הנומרולוגיה יכולים לפתוח בפניכם דלתות להבנה עצמית טובה יותר ולקבלת מידע והכוונה להחלטות חשובות להמשך החיים שלכם.

בניית מפה נומרולוגית עם יועצת מוסמכת

המפה הנומרולוגית היא הכלי בו משתמשים בכדי לפרש את המספרים והאותיות הרלוונטיים אליכם. המפה היא אישית מאוד ומשקפת את המהות שלכם ואת נקודות החוזק שתוכלו להשתמש בהן בכדי להשיג את המטרות והשאיפות שלכם בחיים. אם אתם מחפשים ייעוץ נומרולוגי בכפר סבא והסביבה עם נומרולוגית מנוסה, הקליניקה "אור לנשמה" היא הכתובת שלכם. הקליניקה מנוהלת על ידי המטפלת ההוליסטית נורית, הנחשבת לאחת הנומרולוגיות המובילות כיום בישראל. המפגשים מתקיימים בקלינקת אור לנשמה הממוקמת בתל מונד, במרחק נסיעה קצר מכפר סבא. המפגש מתאימים לטווח גילאים רחב, הן לנשים והן לגברים.

קביעת ייעוץ נומרולוגי בכפר סבא והסביבה

החלטתם לקבוע ייעוץ נומרולוגי בכפר סבא? מעוניינים בייעוץ עם נומרולוגית מקצועית? זה הזמן לפנות לקליניקה "אור לנשמה" ולקבוע ביקור בקליניקה כבר לשבוע הקרוב. הייעוץ הנומרולוגי יכול לסייע לכם למצוא את הדרך הנכונה בחיים שלכם ולהתמודד טוב יותר עם כאבים נפשיים, משברי אהבה, שכול, חרדות וייאוש. התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר לתיאום ייעוץ ביום ובשעה המתאימים לכם ביותר.

מאמרים נוספים:

 

074-769-15-13

netberg@walla.com

053-623-94-51

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
mobile, mobile, phone, handheld
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin


מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?
אשמח לעמוד לשירותכם:

074-769-15-13

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin

מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?

אשמח לעמוד לשירותכם: